Thursday, June 21, 2007

Yaz Tatiline Giriyoruz

Sevgili Bizim Pastane okurlari,

Bugun itibariyle yaz tatilindeyiz. Isler hala bitmedi, ama bitse de bitmese de ucak bugun kalkiyor. Dun buzdolabinda kalanlari kullanmak gayretiyle yaptigim eklektik yemegin sonunda yedigimiz uyduruk, ama guzel tatlinin resmi bir ay boyunca burda duracak. Umarim s1k1lmazsiniz.

Hemen hemen esit miktarda maskarpon ve sut kremasini sekerle birlikte cirptim. Sonradan kalinlastigina gore, sut kremasini daha fazla tutmak yerinde olacakmis. Peyniri oda sicakligina yakin kullanirsaniz, krema ile cabuk butunlesir ve fazla cirpmaya gerek kalmaz. Zira peynir fazla cirpildiginda kesilme ihtimali var, aklinizda olsun. Krema hazir olunca, is buzlugumdan cozdurdugum ahududu sosu ile karistirdigim ahududulari, krema ile kat kat bardaklara dosemeye kaldi. Aralarina, sicak sekerli sut veya surupta islatilmis kedidilleri de koyarsaniz nefis bir porsiyon sarlot elde edersiniz. Benim kedidilim de vardi ama, bu ara her isim acele oldugundan yapamadim.

Hepinize guzel bir yaz diliyorum.

Agustos'da gorusmek uzere,


24 Comments:

Blogger Hülya said...

Ardına bıraktığın resim öyle güzel ki bizi 1 ay dare eder gibime geliyor.Ama yinede dönüşünü dört gözle bekliyor olacağım...
İyi tatiller...

6/21/2007 07:43:00 AM  
Blogger Dilek... said...

Iyi tatiller diliyorum, gule gule gidin ve guzel hatiralarla bize geri donun :)

6/21/2007 07:54:00 AM  
Blogger Cafe Gusto said...

Zinnur
güzel tatlarından bir süre ayrı kalacağız belki ama sen sevdiklerinle olacaksın ya Senin adına mutlu oldum.Dönüşünü bekleyeceğiz...
Sevgiyle kal...

6/21/2007 03:50:00 PM  
Blogger serinmavi said...

İyi tatiller diliyorum canım...Selametle gider ve dönersiniz inş.Selamlar....

6/21/2007 11:54:00 PM  
Blogger buzlubadem said...

Vaktinizi en güzel biçimde geçirmenizi diliyorum, Allah içinize sindirsin.

6/22/2007 01:46:00 AM  
Blogger bir demet feslegen said...

Sevdiklerinle beraber iyi tatiller diliyorum, herşey gönlünce olsun...
Ayrıca o resimden sıkılmak ne mümkün...Gider ayak yine döktürmüşsün!
Sevgiler
Eda

6/22/2007 04:55:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

merhabalar,
inaninki kiskandim, biz daha tatile girmeden siz tatile gidiyorsunuz, ne mutlu size...hayirli tatiller dilerim, tadini iyice cikarin, allah hayirlisinla gidib dönmeyi nasib eder insallah...öptüm

6/22/2007 07:38:00 AM  
Blogger Selma Alkan said...

Zinnur ablacim iyi tatiler yolunuz acik olsun guzel tariflerini ve resimlerini merakla bekliyorum.sevgilerimle

6/24/2007 12:21:00 AM  
Blogger nilay said...

İyi tatiller diliyorum Zinnur'cuğum :) Hepsi birbirinden güzel eski tariflerin idare eder bizi bu arada...

sevgilerimle

6/24/2007 03:10:00 PM  
Blogger Neslihan said...

İyi tatiller diliyorum Zinnur, sanırım uçağınız inmiştir artık. Sitedekiler bizlere 1 ay da 1 yılda keşfeder, blog dünyasını 6 aydır takip eden biri olarak her gelişimde yeni şeyler buluyorum veya tekrar bakıyorum, yani gözün arkada kalmasın, iyi eğlenceler...

6/26/2007 05:53:00 AM  
Blogger daimamutfak said...

iyi yolculuklar.
Hiç sıkılmadan bakılacak bir resim bu.Renkler müthiş.Böyle tatlar yaz günleri için ideal.Elinize saglık..sevgiler...neriman

6/27/2007 06:34:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

sANA iyi tatiller ben biliyorum ki sende benim gibi tatilde bile herseyin resminic ekeceksin ve tatilden dondugunde burada guzel yemeklerin guzel tatlilarin resimleri ile karsilasacagiz.
keske bende bu sene gidebilsem ama gecen sene gittigim icin bu sene kaldi avrupada olsam her yil giderdim inanin buradan herzamn gitmek kolay deyil yedigin ictigin senin olsun gezdigin gordugun yerleri anlat bize donunce..

6/27/2007 07:00:00 AM  
Blogger irem said...

iyi tatilleeerrr.. kesinlikle özleniceksiniz :)

6/29/2007 07:56:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bol bol dinlen..Biz dönüşünü bekliyor olacağız.
Bu arada yeni bloğum açıldı.Hepinizin ziyaret ve yorumlarını bekliyorum.

www.pastarda.blogspot.com

7/05/2007 11:54:00 PM  
Blogger Hülya YILMAZ said...

Zinnur'cum,
resim ve sunum öyle güzel ki, bir aydan daha fazla da bakabilirim...
bu sıcaklar için çok ideal...
iyi tatiller...

7/06/2007 01:57:00 PM  
Blogger Burçin'in Denemeleri said...

İyi tatiller Zinnur.
Sevgiler,

7/09/2007 07:30:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ustaamm !! Seni de bağlantılarıma ekledim.Sende bu çömeze link verirsen sevinirim.

7/10/2007 11:28:00 PM  
Blogger www.illedeyemek.com said...

nefis görünüyor herşey,emeğinize sağlık...

7/19/2007 02:03:00 AM  
Blogger zinnur said...

Sevgili yorumcularim, 2 gun once donduk. Hepinize guzel dilekleriniz icin cook tesekkur ederim. Yolculuk yorgunlugunu atip, burdaki isleri yoluna koyar koymaz yeni tariflerle burdayim.

7/27/2007 03:35:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hoşgeldin Zinnur'cuğum!..
Dört gözle yeni sayfayı bekliyorum:)
Sevgiler
Leyla

7/31/2007 08:56:00 AM  
Blogger zinnur said...

Hosbulduk Leyla'cigim. Geleli gerci 1 hafta oldu ama henuz bloga koyacak bir sey yapamadigim gibi, iki satir yazacak kadar kendimi toplamis da degilim. Uc haftalik TR tatilinden toparlanmak da bir o kadar aliyor galiba :) Bugun Turkiye'den gelen bir buyugum icin bir seyler yapmayi planliyorum, becerebilirsem bir giris cikaracagim ondan. Beni motive eden yorumun icin cok tesekkur ederim.

Sevgiler,

8/02/2007 05:33:00 AM  
Blogger Pembelinin Mutfağı said...

Sevgili Zinnur, hoş geldin. Muhteşem tariflerin, resimlerin ve güzel yazılarını en kısa sürede görmek dileğiyle. Bu arada eski adresimi iptal ettim, blogspottan yeni adres aldım, bağlantılarından adresimi değiştirebilir misin. Sevgiler.

8/03/2007 01:01:00 AM  
Blogger Burçin'in Denemeleri said...

Hoşgeldin Zinnur'cuğum,
Ne gariptir ama bir o kadar da doğaldır ki sanki kapı komşum ya da samimir bir arkadaşım tatilden dönmüşçesine sevindim yorumlarını görünce. :))
Seni ve tariflerini özlemiştik.
Sevgiler,

8/03/2007 10:43:00 AM  
Anonymous yemek tarifleri said...

guzel tarif. tebrik ederim.

8/18/2011 11:31:00 AM  

Post a Comment

<< Home