Monday, January 29, 2007

Hakkimda Bilmedikleriniz... Ya da Hakkimda Bilmediklerim

Uzun bir aradan sonra mimler yine blog dunyasinda boy gosterdi. Pembeli, kendimle ilgili birkac ozelligi paylasmam icin beni mimlemis. Daha onceki bir mimde sanki kendimle ilgili herseyden bahsetmistim. Simdi aklima yeni bir sey gelmedigi icin esime sordum. "Iyi mi, kotu mu?" diye bir soru yoneltti bana. Bu temkinli olmam icin bir uyariydi sanirim, ama yine de "Iki turlusunu de soyle" cevabini verdim ve asagidaki bilgileri aldim kendisinden.
  • Risk almayi sevmeyen biriymisim, bu baglamda kesin emin olmadan kimseyle yakin iliskiye girmezmisim. Guvendigim kimselere gercekten guvenir, ama ufak bir hatalarinda onlara guvenimi kaybedebilirmisim.
  • Cok iyi bir dinleyiciymisim.
  • Genel olarak pesimist bir insanmisim.
  • Baskalarinin acilarini son derece fazla yasarmisim.
  • Bir isin yarim yamalak olmasi yerine hic olmamasini tercih edermisim.
  • Karar vermem icin bir meselenin butun boyutlarini gormem gerekirmis.
Pembeli'cigim, tesekkur ederim sana, vesile oldun, esimin gozlerinden kendime bakabildim. Insanin hayatta en iyi aynasi esi olsa gerek :)

Hepinize guzel bir hafta dilegiyle,

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zinnurcum, kabul edip cevapladığın için asıl ben teşekkür ediyorum.
Zira eşinin ağzından seni duymuş olduk:) Doğrusu bu benim asla aklıma gelmezdi, ona benim nasıl bir karaktere sahip olduğum sorusunu.

1/29/2007 10:51:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Zinnur hanım, bir işin yarım olmasındansa olmamasını tercih etmeniz bana sitede yayımladıklarınızın muntazamlığı hatırlattı.
Eşiniz sizi iyi tanıyor sanırım.
Sevgilerimle.

1/29/2007 11:04:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ne guzel sizi taniyan bilen ve hatta usenmeyip aynayi size tutan birinin olmasi. mutlu olun hep. biz de senin hakkinda yeni seyler gorendik fena mi :)

1/30/2007 01:29:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zinur'cum ;
yazdıklarından ve yarattıklarındaki mükemmeliyetçilikten başak burcuymuşsun gibi algıladım seni...ama seni iyi tanımadığım için yanılmışta olabilirim :) pesimistlik ,iyi dinleyicilik ,mükemmeliyetçilik ,duyarlılık başak burcu özellikleridir...sağa sola baktım blogunda ,ama burcunu yazdığın biryere rastlayamadım ? :)

sevgiler

1/30/2007 11:54:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sevgili pembeli, Rabia ve Limon Cicegi, yorumlariniz icin cok tesekkur ederim.

Nilay'cigim, ben basak burcu degilim ama ikiz kardeslerim o burctan oldugu icin basaklarin bahsettigin bu ozelliklerine asinayim. Yoksa sen de mi Basak'sin? Ben 29 Ekim'de dogdum, dolayisiyla Akrep burcunu basindan yakalamis oluyorum.

Hepinize sevgiler,

1/31/2007 07:06:00 AM  
Blogger nilay said...

Zinnur'cum ;
ben oğlak burcuyum :) astrolojiyle ilgileniyorum...kendini anlatınca tahmin yaptım anlattıklarından...yazdığın üç beş cümleden bir tahmindi sadece...yükselenin başak olmasın senin ;)

1/31/2007 02:17:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Zinnur merhaba,
Cheese cake konusundaki fikirlerin, yardımların için teşekkürler... Önerdiğin tarifteki beyaz çikolatanın lezzeti zenginleştireceğini düşündüğümden denenecekler listesine yazdım. Sadece sormak istediğim bir şey var. Üstündeki karameli pürmüzle yakarsam sonuç kötü olur mu? Acaba ben senden daha mı pesimistim?8-)))
Bu arada ilk fırsatta deneyip sonucu sana bildireceğim. Eşinin gözüyle seni biraz tanımaya çalıştım. Mükemmelliyetçi olman, iyi bir dinleyici olman, objektif olman, empati kurabiliyor olman aslında pek de süpriz değil. İnsan bu köşeden böyle güzel şeyler yapıp, okuyucularının yazdıklarına tüm iyi niyeti ve yaklaşımı ile yardım etmeye çalışıyorsa zaten farklı birinin olabileceğini beklemiyordum. Sadece pesimist olmanı anlayamadım, belki biraz abartılmıştır diye düşünüyorum.
Zinnur aslında bana yabancı gelmiyorsun, seni tanıyor gibiyim. Çocukluğunda, yaşını bilmiyorum ama 20-25 sene kadar önce İstanbul'da Sultanahmet, Beyazıt gibi bir yerlerde hiç bulundun mu? Gittiğin yuva, okuduğun ilkokul vs.? İnsan insana benzer derler ama sitende gezinirken fotoğraflarından sanki bir yerlerden tanıyorum gibi geldi.
Çok sevgilerimle,
Leyla

2/02/2007 12:48:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zinnurcugum akrep burcu olmalisin, cunku bana biraz uydu tanimlamalar.

2/03/2007 09:05:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Aaa yorumlari okumamistim. Akrepsin cidden :) Ben karep kadinini millerce oteden tanirim desem cok iddiali olur sanirim.

2/03/2007 09:07:00 PM  
Blogger munevver said...

Zinnurcuğum,taziye mesajın,yazdığın mail,beni çok etkiledi.Çok teşekkür ederim.Ablama da ukudum.Sağolasın arkadaşım.Yanımda olduğunuz için teşekkürler..
Sevgiyle öpüyorum.
Nanelimon

2/03/2007 11:38:00 PM  
Blogger zinnur said...

Leyla,korkarim pesimist oldugum dogru. Esim ise oldukca optimist bir insan, birbirimizi dengeliyoruz bence :) Istanbul'da dogdum ama o dedigin yillari Ankara'da gecirdim. Ogrenim hayatimin hepsi de yine orda gecti. Herhalde tanismis olmamiz zor bu durumda.

Cheesecakeleri krem brule kaplarinda da pisirebilirsin. O zaman altlarina ayni cheesecake yapar gibi biskuvi tabanlarini koyup, karamelden vazgecip, yine su banyosu icinde ve daha az sure pisirmek gerekir sanirim. Surenin azligi, krem brule kaplarinin genellikle yuksek olmamasindan dolayi. Soguduktan sonra da aynen krem brulede oldugu gubi ustune seker serpilip purmuzlenebilir. Iyi fikir gercekten, cunku karamel bu tatliyi biraz fazla tatli yapiyordu, ayrica hatirladigim kadariyla, payreks kaplardan cikarma zorlugu da yasamistim. Boylesi kaibindan yenecegi icin o problem de olmaz. Denemeli..
Sevgiler,

2/04/2007 05:04:00 AM  
Blogger zinnur said...

Hande, evet, bildin! Demek sen de akrepsin. Bir zamanlar (gencken) astrolojiyle epey ilgilenirdim. Simdilerde hic vaktim olmasa da, insanlarin burclarini tahmin etmek, ozellikle de dogru tahmin edebilmissem cok hosuma gidiyor :)
Sevgiler,

2/04/2007 05:07:00 AM  
Blogger zinnur said...

Canim Munevver'cigim, sen de sagol. Ben de sana destegin icin cok tesekkur ederim. Ayrica ablana da taziyelerimi, sevgi ve saygilarimi iletirsen sevinirim.

2/04/2007 05:10:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Sevgili Zinnur,
Cheesecake için gösterdiğin reçete, fikirlerin, herşey için teşekkürler... C.tesi günü yaptığım mutfak alışverişinde eksiklerimi tamamladım. Bu hafta ilk fırsatta deneyip sonucu da sana mutlaka yazacağım.
Krem brüle, krem karamel benim için favori lezzetler. Bu yana-yakıla aradığım reçete ise Brüksel'de birbuçuk sene kadar önce bir kahve molasında yediğim tatlıydı. Belçika mutfağını bilirsin... O gün bugündür tarifi aradım, araştırdım, denedim ama lezzetin yakınından bile geçemedim. Senin tarifindeki çikolata lezzeti zenginleştireceğinden aynısı olmasa bile yakını olabileceğini düşünüyorum. Tekrar teşekkür ederim.
İyi bir hafta diliyorum.
Sevgilerimle,
Leyla

2/05/2007 01:35:00 AM  
Blogger Tuba said...

Zinnur merhaba, bugun butun mimlerini okudum. Dogrusu New York'da yasadigini bilmiyordum. Biz de ailecek Kalifornia, San Diego'dayiz. Erkek kardesin de ailesiyle burada yasiyormus yanlis anlamadiysam, cok merak ettim kimler? Buyuk bir ihtimalle taniyor olmam lazim, sevgilerle,
Tuba

2/17/2007 04:38:00 PM  

Post a Comment

<< Home