Sunday, May 13, 2012

Pasta Arasi...


Yine epey ara actim istemeden. Mutlu bir olay girdi araya. Arkadaslarimizdan birinin kizinin nikahi vardi. Pastasini bir diger arkadasimla beraber yaptik. Genellikle isbirligi ile ortaya cikiyor bu pastalar. Bu sefer bana kekini yapmak dustu. Kremasini ve katlandirma/susleme islerini de arkadasim yapti. Kek portakalli ve bademli, ic kremasi portakalli buttercream, disi ise klasik buttercream idi. Ilk defa denedigim bir keki, hic tatma firsati bulamadan servise sundugumuz icin dogrusu endiseliydim ama sonuc yuzumuzu guldurdu. Boyle mutlu bir gune ufak da olsa bir katkida bulunabilmek cok guzeldi.

Ilk firsatta incirli muhallebi ile normal yayin akisimiza donecegiz. Bu firsattan istifade, hepinize guzel, bol agiz tadli bir hafta diliyorum,

4 Comments:

Blogger EMİNE said...

Özlemiştik seni, inkar edemeyiz.

Bu arada ellerine sağlık pastanın tadı görüntüsüyle,orantılıysa tabiri caizse,"edible spring" olmuş adeta,bahar mevsimini yiyebilirmişim gibi geldi. Çiçekler çok gerçekçi, gerçek mi,şeker hamuruysa nasıl böyle tüy gibi duruyorlar anlamadım, bayıldım doğrusu...

Ve ayrıca evlendiğimde düğün pastamı hazırlayacak kadar becerikli ve özverili,candan ciğerden(öyle olmasa kim bu kadar meşakkatli bir işe el atar) bir arkadaşa sahip olamadığım için de buruldum mu desem, gıpta ettim mi desem. Sanırım ikisinin arası bir duyguydu hissettiğim.Yine de bloguyla,tarifleri ile ilgili bir şey sorduğumda hiç üşenmeden cevap veren bir Zinnur'um var diyebilirim sanırım:)Çook çok sevgiler.

5/14/2012 03:48:00 AM  
Blogger zinnur said...

Emine, sagol nazik yorumun icin. Cicekler gercekti. Suslemeyi yapan arkadasim, biraz kendini kaybetti tabir caizse ve basta dusundugunden epey fazla cicek kullandi. Ama boylesi de bahara uygun bir pasta oldu. Seker hamurundan cicek ogrenmek istedigim bir sey; belki bir dahaki sefere...

Sevgiler...

5/19/2012 12:53:00 AM  
Blogger yagizlahayat said...

Zinnurcum pandispanyayaı bizimle paylaşacak mısın ?

5/23/2012 05:15:00 AM  
Blogger zinnur said...

Fatos, istek olduguna gore, elbette. Yalniz portakal yagi var malzemeler arasinda, bilmem bulmak kolay olur mu? Tang (portakal aromali bir toz, su eklenerek portakalli icecek yapiliyor)varsa yerine o da kullanilabilir sanirim, cunku buyuk oranda portakal yagi iceriyor. Aktarlara sormak lazim, portakal yagi da bulunabilir belki.

5/23/2012 05:59:00 AM  

Post a Comment

<< Home