Friday, December 17, 2010

Tarifsizler

Bizim Pastane'de epey faaliyet var bugunlerde. Yeni yillar bir arada gelince, mutfak telasi ikiye katlandi. Hem Frenk mutfagindan, hem bizden lezzetler ayni sofrada bulustu. Yeni tarifler de denendi.

Ozellikle yeni yil pastasina talim olsun diye rulolar yapildi; fistiklisi, yesil caylisi, hindistan cevizlisi ve limon kremali-cileklisi...

Sozun kisasi, yazilacak epey sey birikti.

Ama bir yandan da tatil vakti geldi catti. Seyahat hazirliklari ve telasi yuzunden sadece fotograflari paylasabilecegim bu iletide. Tarifler donusumuzu bekleyecek.

Hepinize guzel bir yeni yil dilegiyle...


11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Asure harika gorunuyor. Ben de asure yapmayi planliyorum. Internette milyonlarca tarif var ama ben en cok senin tariflerine guveniyorum.
Fatma

12/22/2010 07:23:00 AM  
Blogger Dilek'ce said...

hepsi birbirinden lezzetli görünüyor!

12/25/2010 12:11:00 AM  
Blogger zinnur said...

Fatma, cok tesekkurler. Aslinda asure konusunda cok deneyimli degilim. Portakal Agaci ve Nane Limon, benimkinden daha iyi tarifler bulabilecegini dusundugum siteler arasinda ilk aklima gelenler.
Sevgiler...

12/28/2010 10:40:00 PM  
Blogger zinnur said...

Sagol Dilek'cigim :)

12/28/2010 10:41:00 PM  
Blogger durutarifler said...

Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, gerçek dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR!

12/30/2010 06:17:00 AM  
Blogger Bir Dut Masalı - nUnU said...

seyretmeye doyamadım sanırım :)
iyi seneler güzellikler
sevgiler...

1/03/2011 10:49:00 PM  
Blogger evcilik said...

bu tari,f edilemez güzellikteki tatların tarifini dört gözle bekliyorum canım...
hele hele pikan cevizli turtanın...
mutlu yıllar..

1/04/2011 12:34:00 AM  
Blogger Unknown said...

Ablacim ama bu haksizlik neden tarifleri vermiyorsun (sanki senden güzel yapacam da istiyorum iste !:) Saka bir yana, ellerine saglik, hepsi birbirinden gûzel ve istah açici gorunuyolar. Sana mutlu yillar diliyorum Zinnur ablam:) kendine iyi bak

1/08/2011 02:39:00 PM  
Blogger zinnur said...

Nilay ve Bir Dut Masali, yeni yil tebrikleriniz icin cok tesekkur ederim. Gecikmeli de olsa, ben de size guzel bir yeni yil diliyorum.
Sevgiler...

1/15/2011 03:08:00 PM  
Blogger zinnur said...

Evcilik, cevabim gec kaldi, ozur dilerim. Pikanli cikolatali peykekin tarifini eskilerde paylastigimi saniyordum fakat hayretle gordum ki paylasmamisim. Ilk firsatta yazacagim.
Sevgiler...

1/15/2011 03:12:00 PM  
Blogger zinnur said...

Mutfaktan Mis Kokular, hepsini teker teker paylasacagim, soz. Blog isinin en keyifli yani paylasmak, degil mi?
SEvgiler...

1/15/2011 03:13:00 PM  

Post a Comment

<< Home