Friday, June 09, 2006

Bizim Pastane Yaz Tatiline Giriyor

Bugun itibariyle pastanemiz yaz tatiline giriyor. Son hafta kendi olculerim icinde iyi bir performans gosterip paylasmak istedigim hemen her tarifi Bizim Pastane'ye ekledim. (Dikkatinizden kacmis olabilir, bundan onceki 2 ileti son iki gun icinde yayinlandi.) Birkac tanesi eksik kaldi tabii, onlar da bu iletiye resim olsunlar. Simdi bakalim tatile cikmadan sanal olmayan dunyadaki islerimi de yoluna koyabilecek miyim?

Agustos sonunda yeni tarifler ve projelerle bulusmak uzere hepinize guzel bir yaz diliyorum.


24 Comments:

Blogger munevver said...

Zinnurcuğum,giderken neler bıraktın öyle?Hepsi çok nefis görünüyor.İkinizin de ellerinize sağlık.İyi tatiller diliyorum ben de.

Bir not: Senin önerdiğin gibi süzdüğüm yoğurdu çik ile kullandım.Biz çok beğendik.Sevgilerimi gönderiyorum.

6/10/2006 07:21:00 AM  
Blogger Dilek... said...

Iyi tatiller Zinnur. Gezip gorecegin yerler sana keyif versin, yani sira (sabirsizlikla bekledigimiz) yepyeni tariflerine ilham olsun. Boylece bize de pay duser dolayli olarak :-)

6/10/2006 07:31:00 AM  
Blogger Behiye said...

Zinnur yaptığın herşey her zaman şık ve güzel. Tadlarına resimden bakmak mümkün olmasa da müthiş olduklarını belli ediyorlar.Doğumgünü pastası da harika görünüyor. Ellerine sağlık ve sana iyi tatiller:)

6/10/2006 11:18:00 AM  
Blogger Zeynep B. said...

İyi tatiller, umarım yaz güzel ve keyifli geçer senin için..Yenilikleri bekliyor olacağım.

6/10/2006 01:28:00 PM  
Blogger Burcu ÜNAL said...

Zinnurcum,
1 saattir yaptığın sanat eserlerini hayranlıkla seyrediyorum..tatile çıkmana senin adına çok sevindim ama kendi adıma çok üzüldüm..
sen yinede arayı fazla açma lütfen..
hepinize iyi tatiller..
belki Türkiyeye gelirseniz bana mail atarmısınnnnn :)

sevgilerimle..

6/10/2006 02:33:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Munevver'cigim, tesekkur ederim
guzel sozlerin icin.

Suzme yogurdun calismasina da sevindim. Tahmin ediyordum olacagini, ama denemis birinden duyunca insanin ici daha rahat oluyor.

6/10/2006 09:11:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dilek... Ne hos senden bir yorum almak! Eksik olma guzel dileklerin icin. Ben de sana herseyin gonlunce olacagi bir yaz diliyorum.

6/10/2006 09:14:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Behiye, cok tesekkur ederim, hem guzel sozlerin, hem iyi tatiller dilegin icin...

6/10/2006 09:16:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mutfak Robotu, ben de sana guzel ve keyifli bir yaz diliyorum.
Sevgiler,

6/10/2006 09:19:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Pastaci Burcu'cugum, cok tesekkur ederim guzel sozlerin icin. Sen de epey yoruldun bu aralar. Umarim onumuzdeki yaz gunlerinde biraz olsun dinlenebilirsin.

Turkiye'ye gelince Internet baglantim ve bos vaktim pek olmuyor. Ama bir firsatim olursa email atarim, soz.

6/10/2006 09:23:00 PM  
Blogger Nezaket said...

Zinnur, umarim ailecek cok guzel bir tatil gecirirsiniz. Tatil donusunde kimbilir bize neler getireceksin neler? Gorusmek uzere, sevgilerimle

6/11/2006 02:37:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sevgili Zinnur, Turkiye'ye gidiyorsun? Ne olur bizim icin de gez. Fotograflari ve anilarini Sonbahar'a okumak kismet olur insallah. Gule gule git, gule gule gel. Arkandan sanal kovayla su döküyorum. :)

Mine

6/11/2006 05:16:00 PM  
Blogger Zeynep Seda said...

Zinnurcum,

Ellerine saglik neler neler yapmissin sen oyle! Cok guzel bir tatil gecirirsin insallah.

Gorusmek uzere!

6/12/2006 02:36:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zinnur Hn. selam,

öncelikle sağlıklı ve huzurlu tatiller diliyorum. Çok yorum yazmayan ancak sitenizi her gün ziyaret eden bir misafirim.

İlk resimin (pudra şekerli olan) tarifi için sanırım ağustos ayını bekleyeceğiz.

Tekrar iyi tatiller,

Defne.

6/12/2006 03:34:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nezaket'cigim, sagol. Ben de sana guzel, huzurlu, bol bol dinlenebilecegin ve eglenebilecegin bir yaz diliyorum ailenle birlikte.

6/13/2006 07:03:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mine, kisa bir Turkiye tatilimiz olacak. Umarim gecen sefer yaptigim gibi gezdigimiz yerleri resimlerle kisa bir ozet gecebilirim Ingilizce blogumda. Buraya da yediklerimden aldigim ilhamla yapacagim tatli ve pastalari koyarim diye dusunuyorum.

Tesekkur ederim su icin, serinligi buraya kadar geldi :)

6/13/2006 07:05:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zeynep, cok tesekkur ederim. Sana da guzel bir yaz dilerim.

6/13/2006 07:06:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Defne, tesekkurler ziyaret ettigin ve yorumun icin...

Bu aralar telasim cok, onun icin yetistirebilir miyim bilmiyorum ama bahsettigin tarif bizim un kurabiyesinin icine cekilmis ince badem katilmis cinsi. Un, pudra sekeri ile karistirilip, soguk kucuk parcalara kesilmis tereyag catalla ezerek bununla hallediliyor. Sonra bademler katilip elle hamur yapiliyor. Kucuk parcalar halinde koparilip yuvarlaniyor, ya da resimdeki gibi sekillendiriliyor. Yuksek olmayan isida pisiyor.

Bunlari yazincaya kadar tarifi de ekleyebilirdim galiba, ama hangi kitapciktaydi hatirlamiyorum, aramam gerekecek :)

6/13/2006 07:11:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

merhaba tarifler inanılmaz güzel, ne diyeyim tek kelimeyle mükemmelsiniz. sevgiler.

6/13/2006 11:51:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Yildizcaa, tesekkurler..

6/18/2006 09:33:00 AM  
Blogger Hülya YILMAZ said...

yaz gelince blogcular teker teker kaçıyorlar:)))
ama bıraktıkların bizi ağustosa kadar oyalar merak etme...

6/19/2006 06:56:00 AM  
Blogger vintage biscuit said...

iyi tatillerrrrrrrrr

6/21/2006 07:43:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Umarım tatilin güzel geçiordur. Ben gidemiyorum bu sene. :(

Resimler harika görünüyor.

Sevgiler.

selin (www.selincaglayan.com)

7/23/2006 11:10:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Zinnur Hanım Merhaba,
sitenizin sessiz bir takipçisiyim tarifleriniz çok güzel hatta süper sizden ricam acaba bu üç resmin tarifini vermeniz mümkünmü özellikle birinci ve üçüncü resmin tarifini :) şimdiden çok teşekkür ederim. (umarım tatiliniz güzel geçmiştir)
sevgilerimle Işın

8/04/2006 09:31:00 AM  

Post a Comment

<< Home